Total Pages Published شائع شدہ صفحات


Best Viewed Using Jameel Noori Nastaleeq - Please Click "How to Enjoy this Web Book"

Best Viewed Using Jameel Noori Nastaleeq - Please Click  "How to Enjoy this Web Book"
How to Enjoy this Web Book - Click Above ... اس ویب کتاب سے لطف کیسے اٹھائیں - اوپر کلک کریں

Amazon in association with JUSTUJU presents

English Translations

Webfetti.com

Please Click above for Akhgar Poetry in English

Monday, July 13, 2009

زنجیر ہے، میں دیکھ رہا ہوں





جو سانس ہے، زنجیر ہے، میں دیکھ رہا ہوں

غم کتنا ہمہ گیر ہے، میں دیکھ رہا ہوں


کیا وقت چھُپائے گا لَہُو اہلِ چمن کا

ہر پھول پہ تحریر ہے، میں دیکھ رہا ہوں


جو آپ نے پھینکا نہیں اب تک، مِرے دلمیں

پیوست وہی تِیر ہے، میں دیکھ رہا ہوں


مانا کہ ہمہِ رنگ سہی، پھر بھی تِرا حُسن

تصویر ہی تصویر ہے، میں دیکھ رہا ہوں


!دیوار گرائی گئی، ڈھائی گئی بُنیاد

کیا جذبہء تعمیر ہے میں دیکھ رہا ہوں


چڑھتے ہوئے سُورج کی سیاست کا فسانہ

ہر ذرّے پہ تحریر ہے میں دیکھ رہا ہوں


!ہر چند ہمہ گیر نہیں ذوقِ اسیری

ہر پاؤں میں زنجیر ہے، میں دیکھ رہا ہوں


تفویض ہے نظروں کو مِری عُقدہ کُشائی

جو زُلفِ گِرہ گیر ہے، میں دیکھ رہا ہوں


پیشانیء خورشید ہے جس نام کی تختی

ذرّوں پہ بھی تحریر ہے، میں دیکھ رہا ہوں


کیا کیا نہِیں کہتی ہے، مِری چشمِ تمنّا

یہ لائقِ تعزیر ہے، میں دیکھ رہا ہوں


جاگا ہوا ہوں مگر اب بھی وہی رات ہے اخگرؔ

کیا خواب کی تعبیر ہے، میں دیکھ رہا ہوں


٭


No comments:

Site Design and Content Management by: Justuju Media

Site Design and Content Management by: Justuju Media
Literary Agents & Biographers: The Legend of Akhgars Project.- Click Logo for more OR eMail: Justujumedia@gmail.com